بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
سال جهش تولید با مشارکت مردم

واحدهای مسکونی روستایی در جنوب استان بوشهر بعد از 36 سال سنددار شدند

تاریخ ارسال : 1401/12/21

واحدهای مسکونی روستایی در جنوب استان بوشهر بعد از 36 سال سنددار شدند

واحدهای مسکونی روستایی در جنوب استان بوشهر بعد از 36 سال سنددار شدند

یکی از مطالبات مردم در روستاها صدور سند مالکیت منازل است که با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن واحدهای مسکونی روستایی جنوب استان بوشهر بعد از ۳۶ سال سنددار شدند .
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، بعد از سیل ویرانگر سال 1365 در بخش بردخون و از بین رفتن چند روستا در این بخش، روستایی به نام وحدت آباد شکل و نامگذاری شد.
فرماندار شهرستان دیر با اشاره به رسیدگی به مطالبات مردم در روستا اظهار داشت: بعد از سال 1365 تا امروز 36 سال می‌گذرد که مردم روستای وحدت آباد که 125 خانوار هستند، هیچ سند مالکیت نداشته و همیشه با نامه و مکاتبات زیادی از این موضوع شکایت داشتند.
 یونس باربرز افزود: تا اینکه در دولت سیزدهم و با یک حرکت انقلابی و جهادی برای هر واحد مسکونی الگویی واگذاری را 750 متر مربع به صورت رایگان در نظر گرفته شد.
وی از صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی خبر داد و گفت: یکی از مطالبات مردم در روستاها صدور سند مالکیت منازل است که با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و بنیاد مسکن واحدهای مسکونی روستایی جنوب استان بوشهر بعد از 36 سال سنددار شدند .
فرماندار دیر با بیان اینکه همه 125 واحد مسکونی روستای وحدت آباد در شهرستان دیر سنددار شدند اضافه کرد: خدمت به روستاییان سرلوحه کار همه مسئولان بوده و یکی از برنامه‌های اساسی مسئولان شهرستان دیر سرکشی مداوم به روستاها و آشنایی با مشکلات آنان است.
باربرز با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های روستایی بیان کرد: در این راستا مطالبات مردم روستا مورد توجه است و توسعه زیرساخت‌ها در اولویت قرار دارد.

 http://bme.ir/NewsPics/%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%DB%8C/roostaee_0016.gif

موضوع خبر :
  • واحدهای
  • مسکونی
  • روستایی
  • جنوب
  • استان
  • بوشهر
  • بعد
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (2)

نظر شما در مورد واحدهای مسکونی روستایی در جنوب استان بوشهر بعد از 36 سال سنددار شدند چیست؟

سوال: